За останні кілька днів керівництво Instagram встигло представити оновлену стрічку в стилі TikTok, стикнутися з гнівом користувачів і зробити гучну заяву, що попри критику, оновлення не скасують. Наступного дня CEO Instagram Адам Мосері здійснив розворот на 180 градусів, і сказав що нову стрічку тимчасово приберуть, бо її потрібно допрацювати.
Оновлену стрічку з повноекранними фото і відео поступово приберуть протягом наступних одного-двох тижнів. Instagram також зменшить кількість рекомендованих публікацій у програмі, оскільки працює над вдосконаленням своїх алгоритмів.
«Я радий, що ми ризикнули — якщо ми час від часу не зазнаємо невдач, значить, ми не мислимо достатньо масштабно чи достатньо сміливо. Але нам точно потрібно зробити великий крок назад і перегрупуватися. Ми багато чому навчилися, і повернемося з якоюсь новою ідеєю чи ітерацією», — сказав Адам Моссері.
Редизайн часто викликає гнів користувачів, які вороже ставляться до змін, але в цьому випадку гучне невдоволення було підкріплено внутрішніми даними Instagram. За словами керівника соцмережі, тенденція до того, що користувачі дивляться більше відео, є реальною і датується появою TikTok. Але очевидно, що людям насправді не подобаються зміни дизайну Instagram.
Що сталося
На початку цього року Meta оголосили про зміни стрічки в Instagram. Нововведення передбачало повноекранний режим відтворення і публікації на основі рекомендацій. Словом, це стрічка за аналогом TikTok.
Зміни почали поступово з’являтися у деяких користувачів, але багато з них залишилися не задоволеними новою стрічкою. Майже 150 000 людей підписали петицію на Change.org із закликом до того, щоб Instagram повернув все як було. Її також підтримала американська зірка Кайлі Дженер, акаунт якої є одним із найпопулярніших на платформі.
Через кілька днів після запуску флешмобу, Марк Цукерберг оголосив, що Meta заробляє понад $1 млрд доларів на рік від реклами в Reels. Крім того, кількість часу, які люди витрачають на перегляд Reels, зросла на 30% з минулого кварталу, що, ймовірно, приверне ще більше уваги рекламодавців. Тому компанія не відреагує на критику і продовжить працювати над нововведеннями.