У 2017 році Fozzy Group запустила логістичну компанію Justin. За майже 5 років свого існування компанія відкрила близько 500 відділень, а виторг компанії у 2020 році склав більш ніж 133,5 млн.
Проте, як повідомляє Forbes, через повномасштабне вторгнення Fozzy Group були вимушені оптимізувати численні процеси в бізнесі та переосмислити роботу Justin. Тож вже навесні 2022 року Justin просто припинив роботу.
Як працював Justin?
Justin вийшов на ринок у 2017 році та зайняв нішу «Забирати посилки дорогою додому». Точки видачі запускались у супермаркетах Fozzy Group, щоб клієнтам було зручно забрати посилку заходячи до супермаркету по продукти.
Щоб знайти клієнтів, Justin почав активно співпрацювати з інтернет-магазинами. Наприклад, компанія почала відкривати кобрендингові відділення з інтернет-магазинами, наприклад, з Rozetka, Lamoda.
Також Justin активно співпрацював з monobank, видаючи нові карти клієнтам банку. За час своєї роботи Justin встиг видати 970 000 карток mono, що складає 21% від усіх фізично виданих карток.
Чому компанію довелось закрити?
- Ймовірно, основна причина закриття Justin – незадоволення результатами роботи компанії на тлі гострої конкуренції насамперед із «Новою поштою», вважає керівний партнер консалтингової компанії 3e Consultants Олег Каленський.
- Українцям все одно було ближче і зручніше забирати посилки з «Нової пошти». Мережа торгових точок Fozzy Group (585) була приблизно в 35 разів менша, ніж мережа відділень і поштоматів «Нової пошти» (на 28 липня 20361 відділень і поштоматів).
- Крім того, після 24 лютого українці взагалі майже припинили купувати речі онлайн. Наприклад, у лідера ринку Rozetka за перші 20 днів березня виторг склав 23 млн грн, хоча ще в грудні він був 4 млрд грн.