OpenAI, компанія розробник надпопулярного чат-бота ChatGPT відкрила список очікування для «експериментальної» платної версії під назвою ChatGPT Professional. Як повідомляє Business Insider, ChatGPT Professional «завжди доступний» і дає користувачам подвійну кількість щоденних пошуків.
Як працюватиме монетизація ChatGPT?
Переваги платного ChatGPT Professional над безплатною версією сервісу виглядають наступним чином:
- Сервіс буде доступний постійно;
- Швидші відповіді на підказки;
- Принаймні вдвічі збільшений денний ліміт повідомлень.
У дописі на Discord OpenAI повідомила, що починає думати про способи монетизації ChatGPT, як про один зі способів для забезпечення довгострокової життєздатності проекту. При цьому у компанії зазначили, що до фінального рішення стосовно формату монетизації ще далеко і «ще немає нічого офіційного, чим можна поділитися».
Проте користувачі, яких буде відібрано для доступу до пілотного проекту, повинні налаштувати процес оплати. У формі списку очікування OpenAI задає низку запитань щодо ціноутворення, зокрема про те, яка ціна буде надто низькою, щоб користувачі могли довіряти якості чат-бота, яка ціна буде занадто високою та яка ціна зробить ChatGPT «чудовою покупкою».
Як долучитися до списку очікування?
Якщо ви зацікавлені в отриманні доступу до ChatGPT Professional, ви повинні заповнити форму за посиланням і відповісти на запитання про те, як ви використовуєте ChatGPT і скільки ви готові заплатити за доступ до професійної версії.
У формі сказано, що ті, кого буде відібрано для пілотування, будуть повідомлені індивідуально:
«Якщо вас виберуть, ми зв’яжемося з вами, щоб налаштувати процес оплати та надати доступ до пілотного проекту. Будь ласка, майте на увазі, що це рання експериментальна програма, яка може бути змінена, і наразі ми не робимо платний професійний доступ загальнодоступним», — зазначили в OpenAI.
Чому це цікаво?
Недавно стало відомо, що Microsoft веде переговори про інвестування $10 млрд в OpenAI. В результаті такої угоди OpenAI отримує не лише інвестиції, а й гарантованого клієнта, який почне вбудовувати її продукт у свої сервіси.
Проте, як бачимо, компанія не зупиняється лише на цьому варіанті, а й шукає інші способи прямої монетизації свого сервісу, надаючи його безпосередньо споживачам, оскільки інвестори очікують прибутку.