Працівники Ubisoft планують оголосити страйк наступного тижня. Як повідомляє The Washington Post, причиною їх обурення став лист генерального директора Ів Ґіймо про жахливі фінансові результати, в якому він заявив, що покладається на співробітників у розв’язанні проблем.

В чому проблема?

У електронному листі від 11 січня Ів Ґіймо написав, що компанія очікує зниження доходу на 10% цього року та втрати понад 500 млн євро. «Мені потрібна ваша повна енергія та відданість, щоб ми повернулися на шлях успіху», — написав він і попросив, щоб співробітники працювали ще більше та стежили за своїми витратами.

В електронному листі також зазначено, що Ubisoft вже скасувала сім ігор з липня минулого року, щоб «обмежити ризики». Працівники засудили підхід Ів Ґіймо, який приписав погані новини працівникам. Крім того, в його словах побачили натяки на можливі майбутні звільнення, скорочення зарплат і закриття студій.

«Люди були розгнівані електронним листом Ів Ґіймо, який одночасно просив людей працювати більше, скорочуючи команди, і не пропонував нічого натомість», — сказав Марк Ратшле, старший дизайнер ігор і представник профспілки Ubisoft Paris

Ратшле також додав, що співробітники не несуть відповідальності за рішення Ubisoft втрачати гроші на інвестування у NFT або в несправжню королівську гру Hyper Scape, яка зазнала краху на перенасиченому ринку. Тож співробітники Ubisoft Paris мають намір страйкувати 27 січня півдня на знак протесту проти зауважень.

Директор вибачився, але це не допомогло

Вже в середу, 18 січня, Ів Ґіймо попросив вибачення, заявивши, що почув своїх співробітників і йому шкода, що його сприйняли так агресивно.

«Я почув ваші відгуки, і мені шкода, що це було сприйнято таким чином. Говорячи «м’яч на вашому полі», щоб зробити наші релізи вчасно та на очікуваному рівні якості, я хотів передати ідею, що як ніколи мені потрібні ваш талант і енергія, щоб це відбулося. Це колективна подорож, яка, звичайно, починається з мене самого та з команди лідерів, щоб створити умови для того, щоб усі ми разом досягли успіху».

Проте це мало допомогло. Робітники вже вимагають від Ubisoft підвищити зарплати на 10% з урахуванням інфляції, посилаючись на інвестиції Tencent у $297 млн у вересні минулого року. Вони також вимагають чотириденного робочого тижня, який запровадили деякі інші ігрові студії для покращення балансу між роботою та особистим життям.

Контекст

Ubisoft зазнає краху — липні 2022 року компанія скасувала розробку чотирьох проєктів, а в січні 2023 — ще трьох. Крім того, згідно з фінансовим звітом компанії, основні гроші приходять вже не від нових релізів, а від старих тайтлів.

Все це на фоні того, що останні роки Ubisoft робила ставку на три основні напрямки: умовно-безкоштовні ігри, мобільні ігри та NFT. Усі три ініціативи виявились провальними для компанії.

За даними журналіста Тома Хендерсона, Ubisoft у найближчий фінансовий рік планує випустити 11 ігор. Саме ці релізи (хоча більшість із них це F2P та мобільні проекти) можуть стати вирішальними для компанії, яка, цілком можливо, не витримає ще один провальний рік.