Щоб скористатися будь-якою державною послугою в режимі онлайн, кожному українцю спершу необхідно пройти авторизацію. Для цього йому потрібен цифровий електронний ключ, який можна оформити в акредитованих центрах сертифікації ключів. Щоправда, для цього до них треба завітати.

Добре, що для авторизації на порталі «Дія» підходить так званий КЕП — кваліфікований електронний підпис «ПриватБанку». Оформити його можна повністю онлайн та за лічені хвилини.

Кваліфікований електронний підпис — процес оформлення

Для цього потрібно:

  • Зайти до особистого кабінету «Приват24».
  • Перейти до меню «Усі послуги»/«Бізнес»/«Завантажити сертифікат».
  • Указати свої дані, перевірити їх коректність і натиснути «Дані правильні».
  • Придумати пароль до файлу — сховища ключів.
  • Ввести пароль, який надійде у вигляді SMS або в мобільному застосунку «Приват24».
  • Поставити позначку навпроти пункту «Я ознайомлений і погоджуюсь з умовами».
  • Натиснути «Далі».

Заявка на отримання сертифіката сформується автоматично.

У команді «Дія» також записали відеоінструкцію, як це зробити.

Після цього можна буде авторизуватися на порталі «Дія» за допомогою КЕП та отримувати послуги онлайн.

Як авторизуватися на порталі Diia.gov.ua за допомогою КЕП «ПриватБанку»

Для цього потрібно перейти на портал, натиснути на кнопку «Увійти до кабінету» в правому верхньому кутку, після чого вибрати «файловий ключ» і в полі «Центр сертифікації ключів» вказати ПриватБанк. Далі завантажити ключ зі свого комп’ютера (мається на увазі цей файл-сховище), ввести пароль, який ви придумали в пункті 4, і натиснути «Далі».

Квалифицированная  электронная подпись-1