Керівництво сервісу Clubhouse повідомило, що скоротить половину команди. Співробітники отримають гроші виплати, а також страхування до кінця серпня. Точної інформації немає, але як пише CBNC, ймовірно мова приблизно про сотню людей, всього в Clubhouse працює команда з трохи більш як 200 співробітників. Редакція AIN.UA згадує феномен сервісу.
Ера постковіду
В своєму листі керівники Clubhouse вказують, що команда, яка залишається, буде працювати над перезапуском сервісу. Там не приховують, що закінчення ковіду все змінило: «Мільйони людей знаходили в Clubhouse своїх друзів та спілкувались з ними. Але коли світ повернувся до звичного життя, людям стало важче вести довгі розмови в Clubhouse на щоденній основі. Тому настав період змін».
Засновники сервісу вказують, що велика команда стала викликом і для них. У період, коли потрібні швидкі зміни, вони зіштовхнулись з неможливістю їх впровадження: багато керівників, багато команд, багато узгоджень. А ще й віддалений формат роботи. Команда важче комунікувала, класні ідеї залишаються без уваги.
Саме тому проходять значні скорочення, команди будуть зменшені і більше сфокусовані на продукті. При цьому в Clubhouse зауважили, що скорочення викликані не проблеми з фінансами, і перед компанією не стоїть завдання швидко зменшити витрати. Ціль – саме сфокусуватись на розвитку продукту.
«Ми віримо, що маленькі команди дадуть над фокус та швидкість і допоможуть нам з еволюцією продукту».
В повідомленні також йдеться про чітке розуміння, яким має бути Clubhouse 2.0, але жодних деталей не повідомляється.
$4 млрд
Феномен Clubhouse — історія з 2021, хоча сам додаток запущений ще у 2020 році. Сервіс по суті є соцмережею, в основі якої — голосове спілкування. Популярність вдалось здобути завдяки закритим запрошенням та довгому існуванню лише на iOS. Засновники — Сет Роган та Пол Девісон, який до цього запустив дві інших соціальних мережі та успішно продав їх Pinterest.
Маючи певний досвід та звʼязки засновникам практично одразу вдалось залучити $10 млн від a16z при оцінці майже в $100 млн. Взимку 2021-го сервіс залучив новий раунд фінансування з оцінкою вже $1 млрд.
На руку Clubhouse грала ексклюзивність: спілкуватись в сервіс приходили відомі підприємці, артисти, креатори, навіть був ефір з Ілоном Маском. В Україні на ефіри в Clubhouse приходили також відомі особистості, а запрошення в Clubhouse почали продавати на OLX. Сервіс став настільки популярним, що конкуренти почали один за одним створювати своїх клонів. В квітні 2021 року Clubhouse залучив ще один раунд фінансування тепер вже з оцінкою $4 млрд, а Twitter не вдалось придбати сервіс.
Як пише CNBC, навіть тоді, у тепер далекому 2021 році, коли оцінки стартапів досягали неймовірних висот, така оцінка Clubhouse, який не мав активної моделі монетизації, викликала чимало питань. Тим не менше, залучених стартапом коштів вистачає для його існування і до тепер.
З спаданням ексклюзивності та відходом ковіду, а отже поверненням людей до живого спілкування, популярність Clubhouse різко знизилась.