Благодійний фонд Сергія Притули запустив сайт з оновленим дизайном та функціями. Над сайтом працювала дизайн-агенція Lazarev, на волонтерських засадах. В агенції розповіли AIN.UA, як проводили цю роботу.
Яка була мета оновлення
Команда працювала над сайтом разом із розробниками з Brights. Вони планували створити дизайн, який заохочуватиме безперешкодно робити благодійні внески як в Україні, так і за її межами.
«Ми прагнули донести інформацію до суспільства про діяльність фонду та його позиціювання», — говорить Володимир Хлюпін, керівник відділу UX Lazarev.agency.
Як міняли сайт
Оновлена версія сайту поєднує два головні напрями діяльності фонду, військову та гуманітарну допомогу. На головній виділені дві кнопки: для донатів та для запитів на допомогу.
Тут є звітність про проекти й закупівлі, а також дані про саму організацію та її команду. На головній сайту також з’явилось упізнаване зображення «народного супутника», кошти на який збирав фонд.
Оскільки метою редизайну було заохотити людей донатити благодійні напрями фонду, на сайт додали нову інтерактивну функцію. Новий віджет дозволяв указати суму благодійного внеску одразу на сайті. Також він реагує на будь-який донат, який користувач вказує у полі внеску, фразами засновника фонду Сергія Притули.
«Працюючи над дизайном, ми ставили перед собою мету глибинно дослідити попередній вебсайт фонду й зробити нову версію, де кожна взаємодія користувача із ресурсом є ефективною, доступною та прозорою для всіх людей, які хочуть допомогти нашим захисникам. Адже ми знаємо, що кожна зібрана гривня, може та рятує життя», — говорить Олександр Головко, UX-дизайнер Lazarev.agency.
Над проектом працювали протягом 4 місяців близько 20 членів агенції Lazarev та розробники з Brights.