Користувачі помітили, що з учорашнього вечора мобільний додаток «Нової пошти» не працює. Через це неможливо забрати посилки з поштоматів. В компанії пояснили, що стався технічний збій.
«На жаль, через технічний збій мобільний застосунок Нової пошти тимчасово не працює. Тому наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.
Усі, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, – найближчим часом зателефонує оператор Нової пошти і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання у поштоматі», – розповіли в компанії.
Між тим клієнти мають змогу отримати послуги по відправці посилок і вантажів, а також фінансові послуги у будь-якому відділенні. Усі інші цифрові точки контакту – API, бізнес-кабінет, сайт – працюють.
В компанії також заперечили, що причиною атаки стала фішингова атака на корпоративну пошту співробітників.
В «Нова пошта» не повідомили, коли орієнтовно будуть усунуті технічні проблеми. «Ми докладаємо усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. Щойно ми відновимо його роботу – одразу повідомимо у соціальних мережах та на сайті компанії».