Mate academy Startup Studio, флагманом якої є однойменний edtech-стартап Mate academy, запустив новий продукт Cusbo для клієнтів у сфері електронної комерції

  • Cusbo – це мультиканальний бізнес-месенджер, що об’єднує всі канали комунікації в одному інтерфейсі. Рішення допомагає службам підтримки і продажів пришвидшити і спростити роботу по взаємодії з клієнтами, поліпшуючи якість спілкування між компанією та клієнтом.

«Компанії, які застосовують багатоканальні стратегії комунікації, досягають вищих показників утримання клієнтів у порівнянні з тими, хто цього не робить. Загальна тенденція на ринку – це використання не тільки live-чатів на сайті, а й спілкування з клієнтами в месенджерах. Cusbo вирішує цю проблему, допомагаючи бізнесу спростити роботу операторів та побудувати діалог з клієнтом у найзручніший спосіб», – зазначає Дмитро Хоменко, CEO Cusbo.tech.

  • Спершу Cusbo задумувався, як продукт для вирішення задачі Mate academy з налагодження системи спілкування з великою кількістю студентів у різних месенджерах з різних країн. Коли результат вдовольнив команду, вирішили зробити його публічним і виділити в окремий повноцінний продукт для зовнішніх клієнтів. 

«За півтори роки Cusbo пройшов від ідеї, яку реалізовували внутрішнім ресурсом, до окремого продукту з власною командою», – додав Роман Апостол, СEO Mate academy Startup Studio. 

  • За даними компанії, Cusbo вже має активних клієнтів в Україні та Грузії у сегментах fashion-рітейлу, освітніх послуг, доставки їжі тощо. Наразі продукт знаходиться на етапі масштабування продажів.
  • Нагадаємо, Mate academy заснований українцями. Основним продуктом є технологічна платформа, на якій студенти вчаться програмуванню. Понад 2000 студентів вже працевлаштовано по всьому світу. 
  • В листопаді 2021 року Mate Academy залучив $1,9 млн інвестицій. Серед інвесторів – співзасновники Wise (Transferwise), Teleport, Pipedrive, Bolt. Раунд був підтриманий Horizon Capital та наявними інвесторами TA Ventures та Flyer One Ventures, які інвестували в стартап у 2019 році. Ці кошти Mate Academy планували витратити якраз на масштабування в Америці і Польщі.