Компанія Zoom, чий однойменний сервіс став одним із основних інструментів зв’язку для людей, які ще за часів пандемії COVID-19 почали працювати вдома, почав вимагати від своїх співробітників повернення до офісу. Як повідомляє Business Insider поки компанія пропонує змішаний графік з двома офісними робочими днями.

  • Zoom, що залишається лідером у тенденції віддаленої роботи після пандемії, тепер просить усіх співробітників, що проживають у радіусі 80 км від офісу компанії працювати принаймні два дні на тиждень за змішаним графіком.
  • «Ми вважаємо, що структурований гібридний підхід, коли працівники, які живуть поруч з офісом, мають бути на місці два дні на тиждень, щоб взаємодіяти зі своїми командами, є найефективнішим для Zoom», — зазначили в компанії.
  • Цього року багато компаній почали вимагати повернення до офісного формату роботи, але зміни в Zoom дивують, враховуючи роль, яку її продукт відіграє у віддаленій роботі. Сервіс відеоконференцій компанії став настільки повсюдним під час пандемії, що його назва стала дієсловом, що описує акт запуску відеочату для спілкування з колегами.
  • У маркетингових матеріалах Zoom досі стверджується, що гнучкий формат роботи майже такий же важливий, як і грошова винагорода. В опитуванні, проведеному на замовлення Zoom, 43% працівників сказали, що вважають гнучку роботу не перевагою, а основним очікуванням, а 70% сказали, що вони б залишили свою поточну роботу заради більш гнучкого робочого середовища. 
  • А минулого року в Zoom навіть хвалилися, що менше 2% співробітників компанії працюватимуть в офісі.