Німецький автомобільний концерн Mercedes-Benz повністю відключив російських дилерів від програмного забезпечення. Як повідомляє «Економічна правда» з посиланням на російські ЗМІ, до аналогічних дій вдалась і компанія BMW.

  • Інформацію про те, що Mercedes-Benz повністю відключив російських дилерів від свого програмного забезпечення, підтвердили в пресслужбі «МБ РУС» — дистриб’ютора Mercedes-Benz у Росії. Доступ, зокрема, припинено до онлайн-систем, за допомогою яких проводиться технічне обслуговування і виявлення проблем.
  • В асоціації «Російські автомобільні дилери» підтвердили наявність проблем з доступом до ПЗ, причому постраждали й інші марки. Поки точно відомо, що проблема виникла не тільки з Mercedes, а й з BMW.
  • «У зв’язку з відходом Mercedes-Benz AG з російського ринку АТ «МБ РУС» не має в своєму розпорядженні жодних додаткових можливостей щодо перевірки та проведення інших сервісних заходів, які встановлюють для автомобілів марки Mercedes-Benz з боку заводу-виробника», — зазначили росіяни.
  • Відсутність офіційного ПЗ може збільшити терміни ремонту та обслуговування, а також створити проблеми з оновленнями для нових машин. Попри те що обійти ці обмеження способи є, водії почнуть частіше обслуговуватися в неофіційних СТО і купувати простіші моделі авто.

Чому це цікаво?

На початку серпня 2023 року компанія Microsoft, яка офіційно пішла з російського ринку ще на початку весни 2022 року, почала надсилати бізнес-клієнтам у росії повідомлення про зупинку продовження корпоративних підписок. Практично день в день з Microsoft, Google також почала масово блокувати корпоративні сервіси Google Workspace (корпоративна пошта, «Google Диск» та інше) для російських компаній.

Тепер, всього через 3 дні після цих новин стає відомо, що Mercedes і BMW відключили російських дилерів від свого програмного забезпечення. Можливо це просто збіг, проте хочеться сподіватися, що нові синхронні блокування росіян є проявом того, що західні компанії нарешті полишають ринок росії.