«УЛІС»: як побудувати успішний бізнес у сфері гостинності, де шукати інвестиції та як створювати нові проекти під час війни

Редакція AIN.UA та AIN.Business спільно з компанією Mastercard та Дія.Бізнес запустили продовження проекту «Сила Бізнесу». У другому сезоні ми зосередилися на представниках малого й середнього бізнесу, спілкуючись з ними про те, як вони працюють в умовах повномасштабної війни, волонтерять, планують та втілюють подальший розвиток власної справи.

Гостями другого епізоду стали Ігор Фарберов та Євген Лавренюк, які вже понад 13 років працюють разом та створюють успішні бізнес-проекти у сфері гостинності. Серед них зокрема — мережа хостелів Dream Hostel, Druzi Cafе, сайт подобової оренди квартир Doba.ua. У цьому випуску головний редактор AIN.UA Ілля Кабачинський розпитав героїв про їхній наймолодший бізнес — «УЛІС», та дізнався, як запустити бізнес під час пандемії, продовжувати залучати інвестиції та розширювати власну справу під час війни.

Слухати на Soundcloud:

Також епізод можна прослухати на Apple Podcasts та Spotify. Або ж читайте коротку текстову версію нижче.

Декілька фактів із розмови:

  • «УЛІС» — спільний бізнес Ігоря та Євгена, що стартував у 2021 році. Це комплекс заміських будиночків модульного типу, які розташовані в селі Дудки Київської області та максимально інтегровані в природу. З проектом можна провзаємодіяти у два способи: орендувати будиночок для відпочинку, або ж стати співінвестором та заробляти на його оренді.
  • Ідея виникла в розпал пандемії COVID-19, коли багато людей шукали таке місце, де можна було б відпочити від метушні великого міста. Чотири місяці тривало дослідження ринку та перевірка різних гіпотез, які врешті-решт привели до тієї концепції «УЛІС», яка існує сьогодні — місце, де можна побути з природою віч-на-віч.
  • Спочатку знайшли землю та зробили тестове MVP у вигляді перших чотирьох будиночків, в які інвестували $250 000 власних коштів. Коли модель запрацювала і перші будиночки були продані — почали залучати гроші від інвесторів.
  • Інвестиції починаються від $78 000 з дохідністю 15-18% річних. За ці гроші інвестор отримає готовий бізнес, яким керуватиме команда «УЛІС». Герої зізнаються, що наразі попит на заміський відпочинок перевищує пропозицію, тому дохідність може сягати 20%. Але у довгостроковій перспективі ринок вирівняється і показники повернуться до 12-15%.
  • Одним із ключових принципів «УЛІС» є інтегрованість в громаду. Комплекс не має парканів, а всі працівники — місцеві мешканці, які офіційно працевлаштовані. Для компанії важливо, що сплачені податки залишаються в локальній громаді і це сприяє її розвитку.
  • На початку повномасштабної війни комплекс перебував у окупації. Лише у квітні 2022 року підприємцям вдалося вперше вийти на зв’язок зі співробітниками. На щастя, будиночки майже не постраждали, і вже в червні того ж року, після повної деокупації Київської області та ретельного проведення всіх заходів з розмінування, вдалося відновити роботу.
  • Підприємці продовжують підтримувати і розвиток Димерської громади — ще минулого року «УЛІС» запустили ініціативу із залучення коштів на відбудову, завдяки якій наразі вдалося зібрати понад 770 000 грн.
  • На сьогодні на території комплексу розміщується 27 будиночків, із завантаженістю майже 100% та середнім показником оренди у дві доби. Компанія постійно розвивається, а головна її задача — перевершувати очікування як клієнтів, так й інвесторів.
  • Команда активно працює над запуском ще двох проектів. Перший — «УЛІС Кебіни», тобто маленькі будиночки. Команда впевнена, що це зацікавить їхніх гостей. Другий проект — це класичний «УЛІС» у Карпатах. Зараз тривають активні підготовчі роботи, а перші будиночки планують відкрити вже наприкінці року. Засновники не приховують, що «УЛІС» з самого початку планувався як мережевий проект, і мріють, щоб він був у кожній області.
  • Оскільки один зі співзасновників «УЛІС», Євген Лавренюк, зараз служить та захищає нашу країну, партнерам найважче звикнути до нової моделі взаємодії. Раніше сфери відповідальності були ретельно розділені між обома: Ігор відповідав за будівництво, а Євген — за маркетинг та операційне управління. Проте команда швидко адаптувалася до нових умов та продовжує розвивати «УЛІС».
  • Українським підприємцям Євген та Ігор радять бути гнучкими, створювати чесний та прозорий бізнес з продуктом, який потім можна буде експортувати. Герої запевняють, що інтеграція у світову економіку та чесна сплата податків — запорука успішної відбудови української економіки.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук