Українська EdTech-компанія з вивчення іноземних мов Preply відкрила свій перший американський офіс — він розташований у Нью-Йорку, в місцевому коворкінгу The Malin. Про це пресслужба компанії повідомила «Forbes Україна».
- США — третя країна після України та Іспанії, де Preply має фізичні офіси.
- У компанії працюють близько 600 співробітників у 30 країнах Європи, Африки, Азії, Латинської Америки та в Сполучених Штатах, розповіли журналістам видання. За прогнозами стартапу, до кінця року в американському офісі працюватимуть щонайменше 25 співробітників. У компанії додали, що з липня 2022 їхня команда збільшилася на понад 20%.
- До команди офісу в США вже долучились маркетинг-директорка Софія Таварес та головний фінансовий менеджер Джеррі Кінгкейд.
- Preply планує розширити свою присутність у США, пише Forbes та наводить слова Кінгкейда: «До 75% американців, що працюють, вважають, що навички іноземних мов важливі для їх карʼєрних можливостей. Оскільки ми започатковуємо свою присутність у США в Нью-Йорку, ми з нетерпінням чекаємо на те, щоб набрати оберти, задовольняти потреби цього працездатного населення і відігравати роль у заповненні конкретної вакансії на ринку праці».
- Наразі на платформі працюють близько 40 000 репетиторів з учнями зі 180 країн світу. Найбільше студентів – із США, Німеччини, Польщі, Великої Британії та Канади.
Ребрендинг
Окрім запуску нової локації, Preply оголосила про ребрендинг і новий візуальний стиль проєкту. Новий вигляд бренду розробляла лондонська агенція Koto.
Продовжуючи ідею нашого бренду, повторення стало ключовим компонентом нашої візуальної ідентичності. Ми використовуємо його як графічний інструмент, щоб підсилити концепцію практики, прогресу, зростання та трансформації. Це чудово відображається в нашому логотипі, типографіці та використанні ілюстрацій, – прокоментувала новий візуальний стиль маркетинг-директорка Софія Таварес.
В яку суму оцінюють компанію
Заснований у 2013 році українцям Кирилом Бігаєм, Сергієм Лук’яновим та Дмитром Волошиним EdTech-стартап Preply останнім часом активно зростає. Так, за останні три роки доходи компанії зросли вдесятеро, що пов’язано з покращенням досвіду користування продуктом як для викладачів, так і для студентів.
В липні 2023-го Preply залучила $70 млн у вигляді акціонерного та позикового капіталу, ці кошти стали частиною раунду С, загальний обсяг якого складає $120 млн.
Попри те, що співзасновники не розголошують оцінку компанії, за даними авторитетного порталу Pitchbook вона може складати $440 млн станом на липень 2023-го.
- Європейський сервіс Dealroom вказує, що актуальна оцінка Preply — $432 млн. Вона вказана з урахуванням всього раунду С на $120 млн.
- При цьому CBInsights писав, що оцінка Preply була близькою до $400 млн ще у 2022 році, після залучення $50 млн.
Раніше опитані редакцією AIN.UA інвестори, недотичні до угоди, повідомляли, що після останнього залучення коштів оцінка Preply перевищила $500 млн і може перебувати в коридорі $500 млн — $600 млн. На думку одного з опитаних, оцінка компанії може складати навіть понад $600 млн, оскільки Preply навіть не встигла використати кошти з раніше залучених $50 млн і наразі є привабливим бізнесом для інвестицій.
Оновлено 26 жовтня: додали розділ про ребрендинг