Український Meredot збільшив оцінку до $6 млн і потрапив у Techstars. Бліц із засновником

Meredot — український стартап, що створює бездротові зарядні станції для мікромобільного транспорту. Спочатку вони фокусувались на електросамокатах, але в 2022-му зробили півот і розширили свій фокус на електричні шопінгкари, скутери, крісла колісні, фудделівері-роботи та іншу подібну техніку. 

Нещодавно стартап потрапив в американський акселератор Techstars, тож AIN.UA вирішив розпитати засновника Meredot Романа Биська про те, як почуває себе компанія зараз та яка її поточна оцінка. 

Востаннє ми чули новини від вашої компанії у 2021 році. Тоді ви залучили інвестицій на $350 000. Що за цей час змінилось?

У 2021 році ми зробили півот і перейшли до іншого продукту. Якщо раніше ми фокусувалися на безпровідних зарядних станціях для електросамокатів, то з часом зрозуміли, що ринок великий, і на ньому бракує інфраструктури зарядних станцій для малої електромобільної техніки.

У нас є технологія для безпровідної передачі енергії на відстані до 30 сантиметрів та з потужністю 3000 Вт. Аби мати змогу заряджати не тільки самокати, ми змінили дизайн, схемотехніку продукту, переробили корпус, електронні плати, зробили нову прошивку і розширили функціональність.

Звісно, фокусуємось на ринку Америки – там зараз на це бум. До того ж нас приваблює США тим, що якщо там тобі треба отримати один-два патенти на продукт на всю країну, то в Європейському Союзі, де ми також представлені, вам треба отримати патент і ліцензуватися у кожній країні, що створює дуже великі проблеми і багато фінансових затрат.

На зарядках до якої техніки основний фокус? 

Small Electric Vehicles (малі електромобілі). Звичайні EV — це Tesla й інші великі електрокари, а small EV — це, наприклад, шопінгкари, скутери, велосипеди, крісла колісні, фудделівери-роботи.

В Америці на цьому ринку популярні компанії Scootaround, Wheel, My Amigo, ми з ними співпрацюємо. Наша мета — вийти на великі корпорації, які використовують Small EV: Walmart, Costco, Home Depot, Target. Це мільярдні корпорації, які працюють в усіх штатах. 

Також своїх клієнтів ми бачимо в торгових центрах, на фабриках, аеропортах — всюди, де є потреба в мікромобільності. 

Ми запартнерились з компанією Hubbell — це одна з найбільших компаній в США, що виробляє електричні розетки. І вони розглядають безпровідні зарядки як можливість вийти на ринок інфраструктури для електромобілів. Можливо, в майбутньому це буде один з екзитів для нас. 

Крім того, разом з Hubbell ми заходимо в сферу медицини: ідея в тому, щоб зробити спеціальне медичне обладнання — наприклад, апарати штучної вентиляції легень, — максимально автономними і мобільними, тобто розв’язати проблему дротів. 

Нещодавно ви з Meredot пройшли в акселератор Techstars. Які очікування від програми?

Вони вже справдились. Techstars — це насамперед про бренд, це полегшує спілкування з інвесторами, адже в цей акселератор проходять тільки 2% компаній, які подають заявки. Відповідно, якщо ти потрапив у програму, то твій продукт справді цікавий. 

За словами самих представників акселератора, 80% зі стартапів-учасників після Techstars закривають наступні раунди і розвиваються. Це дуже велика конверсія. Звісно, тут все залежить від фаундерів — під лежачий камінь вода не тече.

Остання публічна оцінка компанії складає $1,48 млн. Наскільки актуальна ця інформація?

Це оцінка 2021 року. Зараз ми оцінюємось в $6 млн. За поточного раунду, під час своєї «експедиції Америкою», плануємо підняти $1 млн — це наша мінімальна ціль.

Скільки людей зараз працюють в Meredot і чи відкриватимете нові офіси? 

У нас 7 R&D-інженерів, а також 4 фахівці з business development і продажів, яких ми найняли в США. Загалом 12. 

Офіси відкриті в Латвії, Україні та США, нові поки не відкриваємо — дай боже поточні потягнути. Наш основний фокус — на Сполучених Штатах. Я впевнений, якщо ми продовжимо знаходити там клієнтів і партнерів, це за два роки дозволить нам вирости щонайменше в 10 разів. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук