monobank підбив підсумки «Чорної п’ятниці» — що найчастіше купували українці

Український необанк monobank підбив підсумки «Чорної п’ятниці» та поділився, що найчастіше купували українці на цьогорічних знижках.

Згідно зі статистикою покупок картками mono, 66,4% усіх покупок у «Чорну п’ятницю» було здійснено онлайн, лише 33,6 % – безпосередньо в магазинах. «Якщо коротко — люди робили покупки частинами», — підсумовують в mono.

Найбільше запитів на купівлю частинами:

  • Comfy
  • Rozetka
  • «Алло»
  • «Фокстрот»
  • «Епіцентр»

П’ять магазинів із найбільшими чеками:

  • Samsugshop — 252 998 грн
  • Comfy — 200 000 грн
  • BS Partner – 170 687 грн
  • SOVA – 166 994 грн
  • «Епіцентр К» – 120 000 грн

П’ять магазинів із найбільшими обсягами продажів:

  • Comfy
  • Rozetka
  • «Фокстрот»
  • «Алло»
  • «Ябко»

Було придбано:

  • доставка — 2589
  • смартфони – 1383
  • Samsung – 1784
  • Apple — 1059
  • пилососи — 748
  • телевізори — 545
  • роботи — 378
  • ялинки — 39
  • маска зварника – 19
  • окуляри віртуальної реальності – 13
  • не військові FPV дрони — 4
  • плитоноски – 2
  • «Фароський маяк» – 1

Раніше AIN.UA нагадував історію польського необанку stereo by mono, запуск якого кілька разів відкладали, а зараз, можливо, скасували.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук