Український необанк monobank підбив підсумки «Чорної п’ятниці» та поділився, що найчастіше купували українці на цьогорічних знижках.
Згідно зі статистикою покупок картками mono, 66,4% усіх покупок у «Чорну п’ятницю» було здійснено онлайн, лише 33,6 % – безпосередньо в магазинах. «Якщо коротко — люди робили покупки частинами», — підсумовують в mono.
Найбільше запитів на купівлю частинами:
- Comfy
- Rozetka
- «Алло»
- «Фокстрот»
- «Епіцентр»
П’ять магазинів із найбільшими чеками:
- Samsugshop — 252 998 грн
- Comfy — 200 000 грн
- BS Partner – 170 687 грн
- SOVA – 166 994 грн
- «Епіцентр К» – 120 000 грн
П’ять магазинів із найбільшими обсягами продажів:
- Comfy
- Rozetka
- «Фокстрот»
- «Алло»
- «Ябко»
Було придбано:
- доставка — 2589
- смартфони – 1383
- Samsung – 1784
- Apple — 1059
- пилососи — 748
- телевізори — 545
- роботи — 378
- ялинки — 39
- маска зварника – 19
- окуляри віртуальної реальності – 13
- не військові FPV дрони — 4
- плитоноски – 2
- «Фароський маяк» – 1
Раніше AIN.UA нагадував історію польського необанку stereo by mono, запуск якого кілька разів відкладали, а зараз, можливо, скасували.