Компанія «Київстар» відновила 100% послуг після атаки, яка сталася 12 грудня. Про це в ефірі телемарафону розповів президент компанії Олександр Комаров, пише «Інтерфакс-Україна».

«Ми відновили всі послуги на 100% по всій території України, а також за кордоном. Останню послугу, яку ми відновлювали, це був міжнародний роумінг. У понеділок ми почали і у вівторок закінчили. Усі послуги «Київстар» працюють без жодних обмежень», – заявив Комаров.

  • На його думку, реальні дані про відтік абонентів «Київстар» до інших мобільних операторів компанія зможе побачити за кілька днів.
  • Комаров додав, що «Київстар» зробив висновки після кібератаки і почав впровадження оновлених методів кіберзахисту у співпраці зі СБУ.

Хронологія

  • Хакерська атака на ядро мережі та інфраструктуру компанії «Київстар» сталася 12 грудня.
  • Відповідальність взяло на себе угрупування, пов’язане з російськими спецслужбами. Хакерам вдалось дістатися до систем «Київстару» через скомпрометований обліковий запис співробітника. Служба безпеки України порушила кримінальні провадження за вісьмома статтями.
  • Окрім державних органів відновлювати мережу «Київстар» допомагали міжнародні компанії Ericsson, Microsoft та Cisco.
  • Поступово відновлювати мобільний зв’язок «Київстар» почав ввечері 13 грудня, включивши голосові дзвінки. Також повністю вдалось відновили послугу домашнього інтернету.
  • 20 грудня у «Київстар» знову сталися збої. Однак згодом все налагодили.

«Київстар» є одним з найбільших операторів мобільного зв’язку в Україні. Абонентська база компанії становить понад 24 млн.