Apple планує навчати свій штучний інтелект на текстах великих новинних видань. За даними The New York Times, компанія вже веде переговори про багаторічні угоди на суму в щонайменше $50 млн із медіа.

  • За словами чотирьох знайомих із ситуацією людей, останні кілька тижнів Apple веде переговори з великими новинними та видавничими холдингами для отримання дозволу на використання їхніх матеріалів у розробці систем генеративного штучного інтелекту.
  • Сума угод про ліцензування архівів новинних матеріалів може сягати щонайменше $50 млн.
  • Йдеться про такі медіахолдинги: Condé Nast, видавець Vogue і The New Yorker; NBC News; IAC, якому належать People, The Daily Beast і Better Homes and Gardens.
  • Такі переговори – один із перших прикладів того, як Apple намагається наздогнати конкурентів у великій гонці ШІ.
  • На відміну від конкурентів, компанія Apple доволі стримана в публічному обговоренні штучного інтелекту. Її віртуальний помічник Siri мало змінюється впродовж десятиліття після його випуску.
  • Деякі видавці, з якими зв’язалася Apple, тепло сприйняли пропозицію, йдеться в The New York Times.
  • Водночас кілька видавців були стурбовані умовами компанії. Початкова презентація охоплює широке ліцензування архівів опублікованого вмісту видавців, а самі видавці потенційно можуть потрапити на гачок юридичної відповідальності, яка могла виникнути через використання Apple їхнього вмісту.
  • Apple також розпливчасто розповіла про те, як вона збирається застосувати генеративний штучний інтелект в індустрії новин.

Нагадуємо, що напередодні Різдва Apple офіційно прибрала годинник Watch Series 9 зі свого онлайн-магазину. Цей крок пов’язаний із тривалою суперечкою щодо патентів, яка змусила компанію призупинити продаж флагманських розумних годинників.