Команда Choice та «Рестопрактик» презентують нове гастромедіа «Майонез», яке стане платформою для рестораторів, шеф-кухарів та всієї hospitality спільноти. Тут можна буде знайти поради під гравців індустрії, інсайти про диджіталізацію у ресторанній сфері та новини від Ігоря Сухомлина.

У коментарі AIN.Business співзасновник Choice Володимир Оляницький розповів, що у запуск медіа планують вкласти понад $50 000, а кінцева сума буде залежати від успішності проєкту. Наразі «Майонез» знаходиться на стадії MVP (мінімально життєздатного продукту).

Цілі проєкту

Проєкт більше зроблений з ціллю едюкейшену ресторанної індустрії у сфері діджиталізації та маркетингу, пояснив Оляницький. Також «Майонез» буде публікувати фановий контент, щоб трохи розбавити всю серйозність і настрої через воєнний стан.

За оцінками Choice, більше ніж 90% ресторанів не працюють з клієнтською базою даних, не знають що таке LTV (Пожиттєва цінність клієнта) та не працюють з СRM (Управління відносинами з клієнтами). «Майонез» прагне допомогти ресторанній індустрії України вийти на новий рівень.