YouTube розширює каталог безплатних ігор Playables для всіх користувачів, включно з українцями. До цього він був доступний лише обмеженому колу людей, пишуть у блозі компанії.

YouTube пропонує понад 75 безплатних відомих ігор, у яких треба грати прямо на платформі. Це Angry Birds Showdown, Words of Wonders, Cut the Rope, Tomb of the Mask, Trivia Crack та інші.

Щоб знайти Playables, треба зайти у YouTube комп’ютера чи з телефону з iOS або Android. Каталог розмістили у меню Explore. Але не всі побачать Playables одразу: його розгортання мають завершити протягом найближчих місяців.

Playables – новий конкурент App Store?

З одного боку ігри в Playables не монетизуються  у вигляді платних завантажень або покупок у додатку, а отже не порушують правила Apple. З іншого боку – вони конкурують з безплатними іграми в App Store, які часто завантажуються гравцями і приносять дохід за рахунок реклами, пише TechCrunch.

Саме рекламний бізнес приносить найбільше доходу Google – пошуковому гіганту, якому належить YouTube. І поки вони зайняті інтеграцією ШІ, виникають питання: як саме це вплине на заробіток з реклами. 

Безплатні ігри на YouTube, теоретично, можуть стати ще одним місцем для показу реклами в майбутньому. Однак поки що Google не висловлював намірів монетизувати свої ігри.

YouTube – це не єдина компанія, який прагне розширити свою присутність в іграх. Свій каталог ігор розширює Netflix, а розробник Fortnite Epic Games прагне запустити свій ігровий магазин у Європі, скориставшись законом ЄС.

Ці кроки демонструють, як компанії використовують ігри, щоб обійти комісійні збори App Store, одночасно збільшуючи власні прибутки.