Французька компанія-видавець застосунків Voodoo придбала застосунок для обміну фото BeReal за €500 млн. Його засновник і СЕО Алексіс Барреят поступається посадою Аймеріку Роффе, гендиректору соцмережі Wizz. Про це йдеться в блозі Voodoo.

  • У заяві йдеться, що Voodoo продовжуватиме інвестувати у BeReal та «ділитися досвідом у галузі продуктової стратегії, зростання та інфраструктури».
  • Voodoo каже, що допоможе застосунку пришвидшити розробку продуктів і зростання кількості користувачів.
  • Місце СЕО BeReal займе гендиректор соцмережі Wizz Аймерік Роффе, засновник і колишній СЕО Алексіс Барреят залишатиметься залученим до компанії, йдеться в релізі. Але в короткостроковій перспективі. 
  • Він працюватиме з Роффе та управлінською командою Voodoo, щоб плавно інтегрувати BeReal.

Чому це важливо

BeReal створили у 2019 році, і цей застосунок набув популярності серед користувачів. У 2022 році він став №1 в Apple App Store серед соціальних мереж і здобув звання «Застосунок року» для iPhone за версією Apple App Store Awards. Особливо він здобув свою популярність на ринках США, Японії та Франції.

Його суть така: один раз на день треба зробити світлину для своїх рідних, друзів чи близького кола людей, яке визначає сам користувач. До того ж застосунок робить дві фотографії одночасно — з основної та фронтальної камер.

У 2022 році BeReal закрив раунд на $60 млн і компанію оцінювали у €600 млн.

Проте з часом популярність BeReal почала згасати. Минулого року звіт компанії Platformer показав, що кількість користувачів різко впала з 15 мільйонів у жовтні 2022 року до 6 мільйонів у березні 2023 року, пише The Verge.

У березні джерела повідомили Business Insider, що зростання застосунку зупинилося, а керівництво компанії почало вивчати можливість додаткових раундів фінансування або можливого продажу.

У блозі Voodoo йдеться, що наразі BeReal має понад 40 мільйонів щомісячних активних користувачів, половина з яких користується ним щонайменше шість днів на тиждень.