Після кількох років зростання PepsiCo Inc споживачі почали купувати менше харчових продуктів та напоїв компанії. Серед продукції PepsiCo — картопляні чипси Lay's, чипси Doritos та газовані напої Mountain Dew.
Люди купують менше шкідливої їжі. AIN.Business публікує основні тези аналізу Bloomberg.
«Очевидно, що є споживач, який є більш вимогливим. Цей споживач говорить нам, що в певних частинах нашої пропозиції він шукає більшої цінності», — каже головний виконавчий директор PepsiCo Рамон Лагуарта.
Серед основних висновків:
- цінність для споживача сьогодні полягає не тільки у вартості, а й у якості. Люди все менше купують шкідливої їжі;
- найсміливіший крок, який зараз може зробити компанія фасованих харчових продуктів, що переживає кризу, — перейти від консервантів до свіжих продуктів;
- у відділах зі свіжими фруктами та овочами обсяги продажів зростають (за даними Circana);
- окрім того, що люди більше готують вдома замість того, щоб їсти у закладах, вони також хочуть харчуватися здоровіше.
«Ті, хто вживає Ozempic (препарат для людей з діабетом, що також сприяє схудненню — ред.) та інші подібні продукти, не є рушійною силою цієї тенденції. Але оскільки у деяких з них розвивається "відраза до продуктів з високим вмістом жиру і цукру", це може бути ще одним фактором, що впливає на цей процес», — говорить Фатіма Коді Стенфорд, лікарка-терапевтка з лікування ожиріння в Гарвардській медичній школі.
За даними Асоціації харчової промисловості у США, 44% продуктових магазинів збільшують площу для свіжих продуктів. 19% — зменшують площу для центральних проходів.
У звіті Mintel також зазначається, що споживчі уподобання до «більш свіжих, здорових і поживних» харчових продуктів зростають.
Водночас Джефф Клівленд, радник з питань харчової промисловості інвестиційного банку Lincoln International зауважив, що гравці на ринку брендованих упакованих харчових продуктів не роблять великих ставок на ринок здорових продуктів.
Серед причин — короткий термін придатності продуктів, необхідність змінювати постачальників, виробників та логістику дистрибуції.
Ринок фуд-ритейлу в Україні вийшов на довоєнний рівень — дослідження