Платформа для спільної віддаленої роботи Miro припинить надавати послуги у росії та Білорусії. Акаунти з цих країн припинять обслуговувати 12 вересня, повідомляється у листах компанії, розісланих користувачам.

Після цієї дати доступ до облікових записів та «дошок» збережеться ще 30 днів, а вже 11 жовтня 2024 року їх повністю відключать.

У Miro пояснили, що компанія базується в ЄС та США і повинна дотримуватися їхніх нормативних актів, зокрема і щодо санкцій.

Співробітники служби підтримки платформи зазначили, що користувачі зможуть користуватися робочими дошками, чиї облікові записи були зареєстровані в інших країнах.

Miro (до 2019 року — RealtimeBoard) заснували у 2011 вихідці з російської Пермі.

У 2022 році через ескалацію війни платформа ліквідувала російський підрозділ і заявила про відсутність працівників у країні. Компанія зазначила, що всі її керівники, працівники та операції знаходяться в США, ЄС та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

Сервіс висловив підтримку українцям і зробив свої сервіси безкоштовними на деякий час для українських користувачів.

Водночас сервіс пообіцяв підтримувати клієнтів з росії та білорусі, окрім тих, хто потрапив до міжнародних санкційних списків, і зберіг підписки для тих, хто їх оформив.

Miro уточнила, що не продавала свої продукти в ці країни безпосередньо, а вела бізнес через кількох дистриб'юторів у регіоні.

Зараз Miro базується у США, а штаб-квартири розташовані у Сан-Франциско та Амстердамі.

Серед клієнтів Miro - компанії Deloitte, Kaiser Permanente, HP, Cisco, OTTO, Dell та інші.

12 вересня набудуть чинності санкції США на заборону надавати ІТ-послуги жителям і бізнесам у рф, зокрема ІТ-консалтингові послуги та послуги з проєктування, ІТ-підтримку та хмарні послуги для програмного забезпечення для управління підприємством, а також проєктне та виробниче програмне забезпечення.

Раніше корпоративний месенджер Slack почав попереджати користувачів із росії про призупинення дії їхніх облікових записів.