Стартап Choice QR з офісами в Україні та Чехії, який розробляє QR-меню, доставку та функцію takeaway для закладів, доповнив pre-seed раунд у розмірі €400 000. Загальна сума інвестицій склала €700 000. Перші інвестиції у розмірі €300 000 компанія вклала раніше із власних коштів та коштів інвесторів. Назву фонду стартап не розголошує.
Найближчим часом компанія планує закрити раунд на €5 млн.
«Ми бачимо, як швидко розвиваються подібні стартапи в Штатах і Австралії. Ніша набирає обертів. У нас гарний трекшн, і ми почали раніше всіх. Ми робимо all in one рішення для ресторану, яке буде поєднувати меню, доставку, оплату та відгуки. Це наша конкурентна перевага в порівнянні, наприклад, з Expirenza, яку нещодавно купив monobank», — зазначив Володимир Оляницький, співзасновник стартапу і генеральний менеджер у Східній Європі.
- Зараз компанія має 5000 реєстрацій, з яких 30% оформили підписку. Сhoice QR вже використовується в 25 країнах. Найбільшими ринками є Україна та Чехія.
- Стартап планує витратити інвестиції на розширення функціоналу, зміцнення існуючих ринків і розширення на нові. Choice QR планує запустити функцію оплати QR-кодом за столом. А також функцію бронювання столиків.
- Серед клієнтів в Україні Choice QR працює з мережею «Приветов» Кацуриніх, Mimosa Group, мережею «Євразія», «Пузата Хата» і не тільки.
- Зараз компанія має два офіси: в Україні та Чехії. Всього в них працює близько 35 осіб.
SaaS-стартап Choice QR стартував наприкінці минулого року. Співзасновниками були Олексій Ільяш та Володимир Оляницький. Стартовий капітал склав €150 000.