Українська B2B маркетингова платформа Influ2, заснована Володимиром Михалком та Дмитром Лисицьким, зібрала $8 млн у раунді А — про це Лисицький повідомив вранці 27 жовтня.
- Головним інвестором нового раунду є американський інвестиційний фонд Rally Ventures.
До кінця 2020 року залучення грошей від реальних вельюед інвесторів з Долини виглядало неможливим, а корисність європейських/українських/російських інвесторів для компанії на цьому етапі виглядала сумнівною
— розповідає співзасновник Influ2 Дмитро Ліссіцький
- У 2017 році стартап залучив $190 000 виключно ангельських інвестицій. А в раунді на $3,4 млн у 2020 році участь вже брали фонди One Way Ventures і VentureFriends, казахстанський інвестор Мурат Абдрахманов і колишній СЕО GlobalLogic Пітер Харрісон.
- За 2020 рік Influ2 виріс у доходах з $1 млн до $5 млн і досяг рентабельності — з цього моменту, за словами Лисицького, ситуація змінилася і вони стали цікавими всім класичним фондам з Долини.
Що робить Influ2
Ми втомилися бачити рекламу холодильника, який ми вже купили, і не бачити рекламу додатку для обліку задач, який нам якраз потрібен.
— йдеться на сайті Influ2
Всім знайома ситуація, коли спортзал відправляє СМС з пропозицією купити абонемент існуючим клієнтам двічі на тиждень, роками. І це не шле апсела того, що дійсно ще можна продати. Саме цю проблему стартап Influ2 взявся вирішувати, дозволяючи націлювати рекламу на конкретних людей, замість «килимового бомбардування» малорелевантних оферів невідомим рекламодавцю людям.
Я вибрав за двома критеріями – продукт можна легко продати і важко скопіювати
— сказав Дмитро Лисицький в інтерв’ю редакції AIN.UA
Раніше стартап зазнав кілька півотів щодо моделі монетизації і правового аспекту: показ реклами конкретним людям без їх явної згоди, мабуть, вимагав заходів щодо дотримання GDPR та інших норм захисту персональних даних.