Підсумки-2021. Головні інтерв’ю року

В 2021 році ми випустили близько трьох десятків інтерв’ю. Головні з них ми зібрали в цьому матеріалі.

«Через год с момента основания продали 55 000 телевизоров. Это был скачок в 14 раз». Большое интервью с вице-президентом украинского бренда KIVI

Сегодня KIVI — один из конкурентных брендов телевизоров на рынке Украины, России и ряда других стран Восточной Европы. При этом компании всего 4 года. Ее история началась в 2016 году с 4000 телевизоров никому не известного бренда KIVI. Уже в 2020 году KIVI продала 380 000 телевизоров, а в 2021-м привлекла $13 млн от китайского гиганта Shenzhen MTC.

«Наша история, на мой взгляд, уникальна: 4 года — очень маленький срок с точки зрения развития индустрии. Мировые гиганты, которые занимают топовые позиции по производству телевизоров — это компании с почти вековой историей. И сегодня KIVI составляет им серьезную конкуренцию, покусывает большие бизнесы, заставляет их беспокоиться», — говорит Сергей Венгер, партнер и вице-президент KIVI.

В интервью AIN.UA он рассказал о том, как создавалась компания, что она представляет из себя сегодня и какими будут телевизоры будущего. Далее…

Як створювався «СПАЛАХ» і чому він злетів: велике інтерв’ю з Максимом Сердюком, «СЛУХ»

«СПАЛАХ» – документальний серіал про нову українську культуру, один з проектів молодих інтернет-медіа про музику «СЛУХ». Вона злетіла буквально з першої серії про фолк і за півроку набрала понад 1,5 мільйона переглядів на YouTube, ставши прикладом успішного культурного продукту на українському медіаринку. Сьогодні вийшов передостанній епізод «СПАЛАХ» про танцювальну культуру, всього 10 епізодів.

Журналіст AIN.UA поспілкувався з Максимом Сердюком, головним редактором «СЛУХ» та продюсером «СПАЛАХ» про те, як створювався серіал і чому він прирівнюється до документального серіалу Netflix. Далі…

«Понад 100 мільйонів контента з нашими фільтрами»: інтерв’ю із засновниками FFFACE.МЕ

У 2019 році Дмитро Корнилов та Єгор Кумачев створили першу в Україні студію з розробки контенту в доповненій реальності FFFACE.ME. Через два роки портфель команди включає понад 450 проектів з фільтрами від FFFACE. Користувачі ME створили понад 100 мільйонів контенту. У 2021 році студія розвиває напрямок цифрового одягу, працює з брендами з США, Азії та Європи, а також працює над відкриттям офісу в Берліні.

Журналіст AIN.UA поспілкувався зі співзасновником і генеральним директором студії Дмитром Корніловим про те, як створювався і розвивався FFFACE. Я, в чому суть бізнес-моделі і чому майбутнє АР-сфери є революційним. Далі…

Украинцы продали Audi свою технологию, заработали 14 млн евро — история Apostera

Audi e-tron Q4 вышла с уникальной технологией — проекционной навигацией на лобовое стекло. Помимо Audi похожая технология есть только у двух других марок — Mercedes и VW (VW and Skoda). Система в Audi помогает водителям ориентироваться на дороге по абсолютно новому принципу и технологически превосходит решения в Mercedes и VW. Мало кто знает, что разрабатывали эту систему в Украине.

Редактор AIN.UA рассказывает историю стартапа Apostera, который менее чем за 4 года стал ведущим поставщиком mixed reality систем для немецкого и американского автопрома. Далее…

«При нашем размере пора думать об IPO». Интервью с Олегом Рогинским, основателем нового украинского единорога — People.ai

В Украине появился новый единорог — People.ai. 11 августа компания анонсировала раунд серии D на $100 млн, в рамках которого получила оценку в $1,1 млрд. В нее вложился крупнейший венчурный инвестор в мире, и теперь главная амбиция People.ai — выход на IPO.

В пандемию People.ai вырос вдвое по количеству сотрудников и вдвое по обороту, хотя еще в апреле 2020 года проводил сокращения и поднимал долговой раунд, чтобы обеспечить будущее в условиях глобальной неопределенности.

Редактор AIN.UA поговорила с основателем и СЕО People.ai Олегом Рогинским о том, как его технология завоевала доверие таких клиентов, как Zoom, о дальнейшем росте и планах по выходу на биржу. Далее…

На сделке заработал около $50 млн: блиц с Дмитрием Сергеевым о продаже Depositphotos

Американская компания VistaPrint выкупила украинскую Depositphotos, которая разрабатывает одноименный фотосток и онлайн-редактор Crello, за $85 млн.

Редакция AIN.UA поговорила с основателем украинской компании Дмитрием Сергеевым о деталях сделки и о том, что он планирует делать дальше.

Далее…

Український фільм «ЮКІ» вийшов на Amazon та Apple TV — кейс

Нещодавно документальна стрічка «ЮКІ — Історія перемог вільних українців», у якій зібрані історії українців-володарів хокейного Кубка Стенлі, з’явилася на стрімінговому сервісі Apple TV. Вона також доступна для перегляду на Amazon Prime Video, Google Play та YouTube Movies and Shows. Це перший кейс успішної дистрибуції українського англомовного продукту одночасно на 4 міжнародні платформи. Сьогодні фільм можна переглянути у понад 70 країнах світу.

Режисер та продюсер стрічки Володимир Мула розповів AIN.UA, як українському фільму поповнити онлайн-бібліотеку міжнародних відеосервісів та чому стрічки немає на Netflix. Далі…

Украинский инженер работал над одним из первых 3D-изображений коронавируса. Мы с ним поговорили

Криворожанин Юрий Свидиненко какое-то время работал в металлургической промышленности. Затем начал заниматься биотехнологиями и 3D-визуализациями медицинских процессов и объектов, основал свою компанию и переехал в Калифорнию. Зимой 2020 года его команда участвовала в создании одной из первых детальных и научно-достоверных 3D-визуализаций коронавируса SARS-CoV-2.

Редактор AIN.UA поговорила с Юрием о том, как создавалась эта визуализация. Далее…

«Плануємо найняти 100 інженерів»: кофаундер Revolut Влад Яценко — про запуск в Україні

У вересні британська фінтех-компанія Revolut зареєструвала в Україні юрособу. У компанії вже є тут співробітники, а тепер, судячи з усього, буде й представництво. Редактор AIN.UA спитала у співзасновника компанії Влада Яценка про відкриття офісу та плани компанії на українському ринку. Далі…

«Коли працюєш над грою, в неї нецікаво грати. Але “Герої III” були винятком»: інтерв’ю з Девідом Мюлліхом

Девід Мюлліх — всесвітньо відомий ігровий розробник та продюсер. Він працював над суперхітом Heroes of Might and Magic III та іншими іграми цієї серії, I Have No Mouth, and I Must Scream, Vampire: The Masquerade – Bloodlines та багатьма іншими ігровими проектами. В третіх «Героях» є навіть персонаж, названий на його честь.

У листопаді 2021 року він приїхав до України на конференцію Games Gathering, познайомився із українськими геймстудіями та розробниками. На запрошення компанії iLogos AIN.UA провів інтерв’ю із Девідом про розвиток геймдева, про роботу над відомими іграми та про майбутнє цієї індустрії. Далі…

Як працює міжнародна доставка «Нової пошти». Інтерв’ю з СЕО «Нова пошта Глобал» Юрієм Беневитським

Сьогодні «Нова пошта» в Україні – один з лідерів на ринку доставки посилок. Коли треба дешевше, українці замовляють доставку «Укрпоштою», коли треба швидко і точно – «Новою поштою». Компанія пропонує своїм клієнтам багато можливостей у зручному форматі, і цим вигідно відрізняється від конкурентів. Але ще до 2015 року у її сервісах був відчутний пробіл – відсутність можливості замовити доставку з-за кордону.

Сьогодні цей сегмент представлений в структурі групи «Нова пошта» окремою компанією – «Нова пошта Глобал». Про те, як швидко виросла міжнародна доставка в рамках “Нової пошти”, навіщо запускають власну авіакомпанію та як виглядає бекстейдж процесу перевезення посилки з країни N в Україну, в інтерв’ю AIN.UA розповів СЕО «Нова пошта Глобал» Юрій Беневитський. Далі…

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук