Стартап Influ2 – це проект українського підприємця Дмитра Лисицького, запущений влітку 2017 року. Ідея однойменного сервісу — таргетинг реклами на конкретних людей, з огляду на те, як і скільки разів вони взаємодіяли з нею. Як Лисицький розповів в інтерв’ю для AIN.UA, війна майже не вплинула на роботу команди. Influ2 вдалося залучити нових клієнтів, а також збільшити штат.
«Відчуваю гордість за нашу українську команду»
Я навіть 24 лютого ще вважав, що Росія не наважиться на справжню війну, бо вона точно не буде успішною для них, але перша теза виявилась хибною. Тим не менш, ми передбачали, що росія наважиться на якісь кроки: до війни запропонували співробітникам переїхати до Туреччини за рахунок компанії. На жаль, лише 10% співробітників встигли скористатися цією пропозицією. З початку війни ми спонсорували релокацію всередині країни та за її межами. Надати безпечне місце для проживання для тих, хто продовжує працювати, – стало найважливішим завданням. До речі, двоє наших хлопців пішли воювати.
На диво, на операційному рівні за час війни змінилось не багато. Я відчуваю гордість за нашу українську команду, котра зберегла продуктивність і ще знаходила час волонтерити навіть в таких важких обставинах. Щоб допомагати близьким та донатити на ЗСУ треба працювати, і стабільна робота компанії – це наша маленька перемога. Тим часом, члени американської команди стали «трохи українцями» – турбувались, допомагали та фандрайзили з першого дня війни.
«Скорочень немає»
Ми продовжуємо наймати людей в Україні, скорочень немає. Команда збільшилась на 15 українців за останні три місяці. Зараз в нас працює 95 співробітників. Всі повернулись до роботи. Також найняли трьох американців.
«Плануємо запуск нового продукту»
Компанія планує подальше зростання. Наш основний ринок завжди був США, більшість клієнтів – великі технологічні компанії такі як Nvidia, Adobe.
Ми плануємо запустити новий продукт восени, який має пришвидшити зростання за рахунок середніх компаній та стартапів, для яких наш поточний продукт заскладний у використанні. Ефект від нового буде більш наочний, а імплементація значно простіша.
«Додали нових клієнтів»
На питання «чи втрачає Influ2 від війни» можу відповісти так: ми продаємо наш сервіс в США, отже найбільша проблема – це повсякденний стрес для наших українських співробітників. Вони тримаються, а отже – бізнес це не афектить.
За час війни ми додали 7 нових клієнтів, а травень – був найкращим місяцем в історії компанії з точки зору ретеншну. Клієнти всі ставляться с розумінням до проблем української команди та також намагаються нас підтримувати.
«Залучати інвестиції не плануємо»
Одночасно, деякі українські компанії «стали на паузу» с початку війни, але зараз більшість повернулась і навіть більше користуються сервісом. Наш продукт напряму допомагає продажам, і це наразі основний фокус для всіх.
Більшість українських компаній, що користуються нашим продуктом – це технологічні компанії з глобальними амбіціями. Ми постійно додаємо нових клієнтів, але наш продукт має сенс тільки якщо вони продають на глобальному ринку.
З огляду на світову кризу ми не плануємо залучати гроші у наступні 12 місяців.