Від початку повномасштабної війни український аутсорсер Pingle Game Studio, який працює над іграми Hello Neighbor і My Time At Portia, відкрив два офіси за кордоном та продовжив розвиватися. За півроку команда компанії збільшилася вдвічі, а до кінця 2022-го кількість співробітників планують збільшити до 500 людей. Про роботу під час війни журналісту AIN.UA розповів Дмитро Ковтун, СЕО Pingle Game Studio.
«Був розроблений план релокації»
Дійсно, чутки про російське вторгнення були задовго до початку війни. Інформаційний простір гудів про це не тільки в Україні, а й по всьому світу. Наші західні партнери ставили питання щодо наших настроїв і щодо існування плану дій на випадок вторгнення.
Особливу увагу ми приділили забезпеченню безпеки власних даних і даних наших партнерів. Був розроблений план фінансової безпеки компанії, а також забезпечення безперервності бізнесу.
Найбільша цінність нашої компанії – це наші люди, тому ще на початку 2022 року в нас був розроблений план релокації співробітників, яким, на жаль, довелось скористатись.
Для співробітників був організований релокейт у Львів, транспорт і тимчасове проживання. Вже в березні компанія відкрила новий просторий офіс у Львові, а також допомогла всім охочим із пошуком житла в цьому місті. Це був дійсно величезний шмат роботи, який ліг на плечі HR і навіть PM відділів, оскільки Львів виявився чи не найпопулярнішим напрямом для внутрішнього переміщення українців.
«Штат збільшився вдвічі»
Повномасштабна війна триває п’ятий місяць і за цей час у компанії відбулось дуже багато змін. Ми дуже вдячні нашим західним партнерам за підтримку, нові контракти і розширення наявних домовленостей.
Для того, аби більш якісно підтримувати зв’язок з представниками гейм-студій, ми відкрили також два представництва за кордоном: у Лондоні і в Оттаві. Обидва офіси займатимуться розвитком бізнесу і взаємодією із західними партнерами. Це не релокація бізнесу, а розширення сейлз-представництв.
Наш штат збільшився майже вдвічі. На початку року в команді було трохи понад 200 людей, зараз майже 400. 86% від цієї цифри — це технічні спеціалісти.
Pingle зберіг зарплати всіх співробітників. Навіть перші тижні війни, коли деякі люди не мали змоги працювати, були оплачені повністю як робочі. Те ж саме стосується мобілізованих працівників чи тих, хто пішов служити добровільно: за всіма закріплена зарплатня у повному обсязі.
Більш того, спеціалісти мають змогу підвищити свою компенсацію навіть під час війни. Плановий перегляд відбувається кожні 6 місяців, а також одразу після завершення випробувального періоду.
Ми не плануємо зупинятись, роботи і проектів в нас дійсно багато. Запрошуємо приєднатись до світу геймдеву із нами. Наразі відкрито 60 вакансій, переважно технічного та art-профілів. Лист вакансій регулярно оновлюється.
«Харківський офіс – закритий»
Наразі працює офіс у Львові й Дніпрі. Оскільки багато людей повертаються до Києва, зараз йде мова про відкриття дверей офісу у столиці.
Харківський офіс наразі закритий. Але ми віримо в перемогу України над росією і в те, що харків’яни скоро зможуть повернутись на свої звичні робочі місця. Вони дуже чекають цього повернення і вже складають списки того, чого їм не вистачає для ще більш комфортної роботи, на кшталт нової кавової машини тощо. Харківські співробітники працюють або віддалено, або у львівському чи дніпровському офісі — кожен має право вибрати для себе те, що йому здається комфортним.
«Залишатимемось в Україні»
Хоча ми відкрили представництва за кордоном, ми не плануємо релокувати бізнес. Це принципова позиція компанії. Ми любимо Україну і будемо продовжувати заробляти гроші тут, сплачувати податки тут і в такий спосіб наближувати перемогу нашої держави.
Обидва офіси за кордоном створені із метою ще швидшого розвитку компанії. Ми хочемо бути якомога ближче до своїх партнерів, щоб державні кордони і часові пояси не завдавали шкоди появі нових контрактів.
“Залучаємо нових клієнтів”
Якщо говорити про контракти і партнерів, – ми не втратили нічого. Більше того, значна частка наших теперішніх проектів з’явилася вже після початку повномасштабного вторгнення. Також більшість партнерів розширили масштаби співпраці із нами.
Наразі ми працюємо над кількома ААА проетами та рядом простіших, але не менш цікавих ігор. Одним з найбільших проектів був та залишається реалістичний онлайн-шутер Insurgency: Sandstorm та його DLC. Також цікавим був досвід із портуванням на консолі досить незвичайної гри PC Building Simulator.
“Плани дуже амбітні”
Хочемо зростати в якості та кількості. Ведемо перемовини про початок роботи по кількох нових ААА проектах. Також працюємо у напрямках full-cycle development та remastering. Окрім цього, плануємо нарощувати потужності Art-команди. Плани дуже амбітні.
Якщо говорити про подальший розвиток, то це більше професіоналів у команді та більше серйозних проектів та викликів. Впевнені, що до кінця року ми перетнемо відмітку в 500 людей в команді. Задля розширення команди ми плануємо відкриття нових офісів, а також освітні програми, на кшталт інтернатури з професії Tech Art, яка в нас зараз в самому розпалі.