Volkswagen Group довелося відкласти випуск електричного Porsche Macan і безпілотного автомобіля Audi Project Artemis через проблему у підрозділі розробки програмного забезпечення. Як повідомляє Automotive News Europe, через ці затримки та нездатність організувати відділ розробки, гендиректора концерну Герберта Діаса усунули з посади, а новим керівником стане Олівер Блум — голова підрозділу Porsche.

Проблеми з софтом зруйнували плани з випуску електрокарів

Q4 E-Tron. Джерело: AIN.UA

Volkswagen Group усунув Герберта Діса з посади генерального директора після того, як серйозні затримки в розробці програмного забезпечення завадили запланованому запуску нових електромобілів Porsche, Audi та Bentley.

Погано організована робота відділу розробки відклала вихід важливих нових моделей, включаючи повністю електричний Macan, та позашляховик від Porsche. Крім того, випуск нової лінійки електромобілів Artemis від Audi відкладено приблизно на два роки до 2027 року, а ультралюксовий бренд Bentley, можливо, не зможе перейти на повністю електричний двигун до кінця цього десятиліття через проблеми з програмним забезпеченням.

Крім того, проблеми з софтом були навіть вже в випущених моделях. Наприклад Volkswagen ID3, випуск якого почався ще в вересні 2020 року, постачався клієнтам без Apple CarPlay та Android Auto. На виправлення проблем і початок оновлення вже випущених автомобілів (з оновленням теж все пройшло не без проблем) компанії знадобилось майже пів року.

І це при тому, що і Volkswagen Group і вже колишній її гендиректор ставили собі за мету перетворити концерн на лідера випуску електромобілів та наздогнати Tesla.

Вивести VW з програмного болота буде непросто

Volkswagen ID.5 Джерело: AIN.UA

Рада директорів Volkswagen подякувала Герберту Діаса за роботу і відправила його у відставку. З 1 вересня крісло гендиректора займатиме глава підрозділу Porsche Олівер Блуме, який поєднуватиме дві посади.

Проте, як відзначив незалежний автоаналітик із Берліна Матіас Шмідт, вивести VW з програмного болота буде непросто. VW необхідно внести глибші культурні зміни, щоб все запрацювало, і аналітик сумнівається, що німецькі автомобільні менеджери зможуть налагодити бізнес самостійно.

«Їм слід було полювати на найкращих людей із Кремнієвої долини. Ви не можете керувати розробкою програмного забезпечення разом із людьми, які спеціалізуються на автомобілях», — додав Шмідт

Чому це цікаво?

Водії все частіше вимагають інтуїтивно зрозумілих інтерфейсів та значної цифровізації пристроїв, якими вони користуються. Це стосується й автомобілів, особливо, коли ми говоримо про електрокари, а вашим конкурентом є Tesla.

Звичний шлях, яким десятиліття користувався VW для розв’язання своїх проблем відображає його статус промислового гіганта: концерн здатний витратити колосальну кількість грошей і залучити безліч людей на подолання проблеми.

Наприклад, минулого року VW заявила, що найме 10 000 людей лише в рамках роботи з програмним забезпеченням, що зробить її однією з найбільших європейських компаній у цій сфері.

Але модернізація компанії для цифрової епохи потребує не лише значних грошових вливань, а й залучення талантів і організації роботи цілих відділів, які знаходяться за межами традиційної сфери роботи та компетенції автомобільних компаній.