Nike виявився найуспішнішим NFT-брендом. Згідно з даними Dune Analytics, компанія змогла заробити понад $185 млн продаючи невзаємозамінні токени. Як передає Forbes, Dolce & Gabbana, що знаходиться на другому місці по прибутках з NFT змогла заробити всього $25.6, а Tiffany ще вдвічі менше — $12,6 млн.

Рейтинг прибутку з NFT

Топ 5 компаній за прибутками з продажу NFT (враховуючи продаж цифрових колекцій, роялті та інші дотичні доходи) виглядає наступним чином:

  1. Nike — $185.32 млн;
  2. Dolce & Gabbana — $25,6 млн;
  3. Tiffany — $12,62 млн;
  4. Gucci — $11,56 млн;
  5. Adidas — $10,95 млн.

Таким чином Nike значно випереджає своїх найближчих конкурентів на ринку NFT. Компанія отримала $93 млн з продажів цифрових колекцій і $92 млн у вигляді роялті. У останньому випадку найбільше принесли три основні колекції — CloneX ($38,9 млн), MNLTH ($24,2 млн) та Mint Vial ($15 млн).

Обсяг транзакцій від вторинної торгівлі склав $1,29 млрд. Загалом на NFT Nike припало 67 250 транзакцій, більшість із яких пройшли через платформу OpenSea. 

Чому це цікаво?

Загалом ринок NFT наповнений шахрайством як жоден інший. На ньому присутня і промивна торгівля, коли продавець і покупець — це одна й та ж сама людина, яка просто переганяє кошти між своїми рахунками з метою штучного завищення ціни на токен і звичайні крадіжки чужого цифрового мистецтва.

За узагальненими даними, понад 80% безкоштовно створених NFT на OpenSea є спамом чи шахрайством. Проте великі компанії все одно намагаються потрапити на цей ринок, розвивати його і заробити на цьому. Зазвичай в таких ситуаціях заробити можуть лише самі компанії, а не покупці, що сподіваються перепродати NFT дорожче, ніж купили. і, як бачимо, в деяких компаній це виходить значно краще, ніж в інших.