Наступного тижня дочірня компанія Google під назвою Jigsaw розпочне кампанію протидії дезінформації про українських біженців у Польщі, Словаччині та Чехії на основі досліджень психологів із двох британських університетів. Про це повідомляє видання Reuters.

  • Кампанія спрямована на підвищення стійкості до наративів проти біженців у партнерстві з місцевими неурядовими організаціями, фахівцями з перевірки фактів, науковцями та експертами з дезінформації.
  • Психологи з університетів Кембриджа та Брістоля створили 90-секундні ролики, покликані застерегти людей від шкідливого контенту в соціальних мережах.
  • Ролики будуть показувати в рекламних слотах на YouTube, а також на інших платформах, таких як Twitter, TikTok і Facebook. Вони мають на меті допомогти людям визначити емоційну маніпуляцію.

Дослідження складалося з семи експериментів, у тому числі з групою американців доросліших за 18 років, які дивляться політичні новини на YouTube. Jigsaw показав близько 5,4 мільйонам американських користувачів YouTube відео і майже мільйон додивилися принаймні 30 секунд.

Чому це важливо

Поширення фейків про українців за кордоном погано впливає на імідж України серед місцевого населення. Таку інформацію поширюють в тому числі і організації пов’язані з РФ. Це може викликати різке зменшення рівня підтримки України в країнах ЄС. Поширення оманливої ​​та фейкової інформації в Сполучених Штатах і Європі через соціальні медіа призвело до того, що уряди різних країн наполягають на прийнятті нових законів для припинення кампаній дезінформації.