Технологічний гігант Google звільнить сотні працівників зі свого відділу продажів реклами, продовжуючи низку скорочень по всій компанії, пише Reuters. Цей крок є ще одним свідченням тенденції до автоматизації робочих місць у багатьох галузях, зокрема й технологічній.

Минулого тижня Google вже оголошувала про скорочення кількох співробітників у своїх підрозділах голосових помічників, апаратного забезпечення (Pixel, Nest, Fitbit) та доповненої реальності. Тепер компанія вирішила сконцентруватися на роботі з клієнтами середнього рівня, віддавши їм пріоритет у відділі клієнтських рішень.

Новину про скорочення першим з власних повідомив Business Insider. Аmazon теж оголосив про звільнення кількох сотень працівників своїх потокових та студійних підрозділів, а також 500 співробітників відеострімінгової платформи Twitch.

Минулого місяця Google, колись визнаний лідером у сфері штучного інтелекту, представив свою довгоочікувану модель ШІ Gemini, намагаючись наздогнати Microsoft у цій гонитві.

У січні 2023 року Alphabet оголосила про плани скоротити 12 000 робочих місць, або 6% свого глобального штату співробітників.