Українська ІТ-компанія Boosters з екосистеми Genesis продала свій застосунок для сну Avrora американському підприємцю Кену Колберту. Про це компанія повідомила AIN.UA. Суму угоди не розголошують.

Avrora заснував у 2018 році СЕО компанії Boosters Михайло Галян. Перша версія застосунку називалася Sleep Booster і складалася з чорного екрана, кнопки Boost my sleep і таймера для встановлення будильника.

Далі команда залучала експертів і переформатувала продукт у комплексний застосунок зі смартбудильником, трекінгом даних сну, звуків вночі, бібліотекою різного контенту для засинання.

За словами Михайла Галяна, застосунок згенерував компанії понад $15 млн виторгу, а за п’ять років існування допоміг зі сном для понад 10 млн людей, які пройшли понад 40 млн сесій.

Рішення про продаж CEO ухвалив у 2022 році через бажання «сфокусувати свої ресурси на нішах з ще більшим потенціалом росту». Хоча суму угоди не розголошують, у повідомленні компанії йдеться, що 3,5 мільйони гривень від прибутку спрямували благодійним фондам «Діти Героїв» та KOLO.

Хто такий Кен Колберт

Згідно з твердежнням компанії, американський підприємець придбав Avrora через потенціал продукту.

«Ми плануємо надалі працювати з наявною базою користувачів застосунку та збільшувати кількість завантажень, щоб закріпити Avrora у ТОП-5 застосунків у своїй ніші», — сказав Колберт. 

Колберт має понад 20 років досвіду у розробці та нещодавно заснував власну компанію з розробки застосунків One Eleven, у якій також є застосунок 360 Kiosk. За допомогою цього застосунку магазини можуть приймати відмови від послуг онлайн.

Що відомо про Boosters 

Boosters — це компанія, що створює продукти для покращення якості життя. У їхньому портфелі є три основні мобільні та вебпродукти, які свого часу почали розвивати члени команди Boosters: Manifest для афірмацій, ШІ-асистент для роботи з текстами JustDone та Promova для вивчення іноземних мов. Раніше співзасновник Promova Андрій Скрипник розповідав AIN.UA про стан компанії, залучені інвестиції та пошук зовнішнього капіталу.

Загальна аудиторія продуктів Boosters складає понад 25 мільйонів користувачів у всьому світі та 1,5 мільйона нових користувачів щомісяця.