Найбільший маркетплейс України Rozetka до кінця року планує довести кількість своїх точок видачі майже до 500. Про це Forbes Україна розповіла співвласниця компанії Ірина Чечоткіна. Наразі у компанії працює майже 400 магазинів, до 24 лютого 2022 їх було 270.

«Люди охочіше приймають рішення про замовлення, коли бачать, що ми фізично присутні там, де вони живуть. Це посилює довіру», – пояснила Чечоткіна.

  • В точках Rozetka не лише видають замовлення, а й продають різні товари. Перший офлайн-маркет ритейлер відкрив у 2008 році. Активно інвестувати в цей напрям почав у 2017. З жовтня 2020 року компанія також продає франшизи на свої відділення.
  • У березні 2022 року місячний виторг Rozetka зменшився з 4 млрд грн до 23 млн грн. У серпні того ж року обіг почав повертатися до довоєнних обсягів. Станом на лютий 2023-го компанія масштабувалася до 297 торгових точок.
  • У вересні 2022 року компанія почала виходити на ринок Польщі, організувавши доставку товару, а в березні 2023 оголосила про запуск інтернет-магазину Rozetka.pl. За пів року він вийшов на 10 000 замовлень на місяць.
  • UPD 29.09: 29 вересня Rozetka відкрила одразу 3 нові точки видачі товарів в Києві, Білгород-Дністровському (Одеська область) та Каневі (Черкаська область). Перші дві онлайн-ритейлер відкрив самостійно, а останню ― за системою франчайзингу. Загалом серед 402 точок видачі Rozetka 290 власних та 112 працюють за франшизою.
  • До повномасштабного вторгнення Rozetka працювала в 73 українських містах. За більш ніж півтора року географія точок видачі розширилася до 118 населених пунктів України.