OpenAI уклала партнерство з медіахолдингом Hearst, який володіє такими виданнями, як Houston Chronicle, San Francisco Chronicle, Esquire, Cosmopolitan, Elle та іншими. Відповідно до партнерства, продукти OpenAI, такі як ChatGPT і SearchGPT, зможуть відображати вміст понад 20 брендів журналів і понад 40 газет.

За умовами угоди, контент ChatGPT міститиме відповідні посилання та перенаправлятиме користувачів до оригінальних джерел Hearst. Бізнес медіахолдингу, який не стосується журналів і газет, не входить до партнерства.

CNBC зазначає, що ця угода наразі є останньою в нещодавній тенденції, коли ЗМІ укладають партнерські угоди щодо контенту з ШІ-стартапами.

OpenAI оголосила про аналогічне партнерство в серпні з Condé Nast, якому належать такі медіабренди, як Vogue, The New Yorker, GQ, Vanity Fair і Wired.

OpenAI і Time у червні оголосили про стратегічну угоду щодо контенту, яка дозволить OpenAI отримати доступ до актуальних та архівних статей за понад 100 років історії журналу.

У травні OpenAI оголосила про партнерство з News Corp., дозволивши OpenAI отримати доступ до актуальних та архівних статей з The Wall Street Journal, MarketWatch, Barron's, New York Post та інших видань.

Також у травні Reddit оголосив про угоду з OpenAI, яка дозволить розробнику ChatGPT навчати свої моделі ШІ на контенті цієї соціальної мережі.

До цього низка провідних американських ЗМІ подали в суд на OpenAI та Microsoft. Компанії звинуватили в навчанні штучного інтелекту на журналістських матеріалах без компенсації виданням.